Co tak naprawdę sprawia kłopot
użytkownikom Twojej strony?

Przestań się domyślać.

Zrób badania użyteczności. Zobacz Twoją stronę okiem prawdziwych użytkowników. Poznaj i napraw realne, istotne problemy.

Testy scenariuszowe (user-testy, testy z użytkownikami)

Badania usability nie muszą angażować dużej ilości respondentów. Wystarczy test na 5-ciu użytkownikach,
aby odkryć 95% krytycznych błędów.

Każdy test realizujemy według scenariusza opartego o realne zadania (np. znajdź produkt, porównaj, kup produkt, załóż konto, sprawdź cenę i warunki zakupu, zamów usługę).

W trakcie testu rejestrowany jest obraz, kliknięcia myszy i głośny komentarz uczestnika.

Oprócz testów własnej witryny można w ten sposób testować także witryny konkurencji.

Oferujemy kompleksową obsługę badań – rekrutację osób badanych, opracowanie scenariusza testowego, realizację badań, analizę wyników oraz finalnie – przedstawienie raportu wraz z sugestiami zmian.

EyeTracking - zobacz, na co patrzą, a czego nie dostrzegają użytkownicy

Badania Eye Trackingowe to jedyna metoda pozwalająca odkryć, co dostrzegają, a co pomijają wzrokiem użytkownicy Twojej strony www.

Dzięki badaniom ruchu oka po ekranie dowiesz się, jak długo użytkownicy patrzą na wybrane, interesujące (i ważne z punktu widzenia biznesu) elementy – logo, zdjęcia produktu, menu nawigacyjne, przyciski akcji.

Sprawdzisz, w jakiej kolejności użytkownicy dostrzegają poszczególne elementy kreacji lub interfejsu.

Dowiesz się, które elementy są zauważane i zostały zrozumiane, a które zostały pominięte wzrokiem.

Dzięki badaniom jakościowym poprzedniej strony internetowej, zanim przystąpiliśmy do jej redesignu, zdobyliśmy cenną wiedzę z zakresu zmian w architekturze informacji, systemie nawigacji, taksonomii oraz objętości i zakresu merytorycznego treści, jaki jest potrzebny użytkownikom.

Metody wykorzystane przez Usability LAB obejmowały m.in. testy sortowania kart oraz testy scenariuszowe przeprowadzone na grupie respondentów odpowiadających profilem użytkownikom naszej strony.

Marcin Sokołowski Dyrektor Wspracia Sprzedaży do Klientów Kluczowych
Orange Polska

Sprawdź naszą ofertę
Oferta

Bezpłatna wstępna analiza
5-ciu najczęściej popełnianych
błędów UX.

Polityka prywatności
Informacja:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.