Intuicyjne, zrozumiałe menu nawigacyjne.
Przepływ użytkownika ułatwiający realizację celu,
sprzyjający wysokiej konwersji.

Klikalna, zrozumiała wizualizacja interfejsu dla biznesu, projektantów

grafiki i programistów, pozwalająca odczuć i sprawdzić projekt
strony na długo przed uruchomieniem.

Makiety (prototypy) UX

Odkryj jak łatwo jest budować i testować stronę www bez programowania. Opracowujemy klikalne, interaktywne makiety (wireframes), dzięki którym można łatwo sprawdzić rozplanowanie treści i nawigacji witryny.

Zamiast przeglądać statyczne pliki graficzne i domyślać się, jak będzie się nawigowało po nowej witrynie, lub czekać i drogo płacić za poprawki wersji deweloperskich, zainwestuj w prototyp UX.

Dobra makieta UX umożliwia sprawdzenie, na ile wygodna w użyciu będzie projektowana koncepcja bez ponoszenia kosztów oprogramowania i długiego oczekiwania.

Makiety realizujemy z wykorzystaniem prawdziwych treści (real content) dzięki czemu sprawiają wrażenie działających, czarno-białych modeli stron.

Makiety pozwalają sprawdzić architekturę informacji, ogólną poprawność modelu nawigacji, łatwość obsługi ścieżek nawigacji witryny, intuicyjność procesów zakupowych i obsługi użytkownika.

Wykorzystanie makiet zalicza się do dobrej praktyki w standardzie User Centric Design (projektowanie zorientowane na użytkownika).

Techniki warsztatowe - współpraca w zespole z klientem

Zanim podejmiemy prototypowanie wysokiej jakości, sięgamy po szereg metod ułatwiających szybkie opracowanie i testy koncepcji.

Persony i konteksty użycia - technika segmentacji widowni strony internetowej lub użytkowników aplikacji, pozwalająca skoncentrować się na realnych potrzebach użytkowników.

Testy sortowania kart - pomagają w opracowaniu menu nawigacyjnego, w którym zakładki i odnośniki będą posiadały zrozumiałe dla użytkowników etykiety.

Design studio - metodyka w której razem z klientem rysujemy i testujemy papierowe prototypy.

Testy korytarzowe - szybkie, partyzanckie testy w których sprawdzamy dostrzegalność i zrozumiałość przekazów i propozycji wartości oferowanych przez stronę lub aplikację.

Wartość prototypów UX okiem klienta

Dzięki prototypowi UX przed wdrożeniem nowego Portalu Pacjenta zreorganizowaliśmy całą nawigację, mogliśmy również zatwierdzić wszystkie ścieżki użycia w sposób zrozumiały dla menadżerów produktu, sprzedawców i marketingu, a analitycy i zespół IT mieli jasny obraz jak powinien zachowywać się interfejs gotowego portalu.

Maciej Kuźma Dyrektor Marketingu
Grupa LUX MED

Sprawdź naszą ofertę
Oferta

Bezpłatna wstępna analiza
5-ciu najczęściej popełnianych
błędów UX.

Polityka prywatności
Informacja:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.