Sprawdź, co mówią klienci o Usability LAB.

Dzięki badaniom jakościowym poprzedniej strony internetowej, zanim przystąpiliśmy do jej redesignu, zdobyliśmy cenną wiedzę z zakresu zmian w architekturze informacji, systemie nawigacji, taksonomii oraz objętości i zakresu merytorycznego treści, jaki jest potrzebny użytkownikom.

Metody wykorzystane przez Usability LAB obejmowały m.in. testy sortowania kart oraz testy scenariuszowe przeprowadzone na grupie respondentów odpowiadających profilem użytkownikom naszej strony.

Marcin Sokołowski | Dyrektor Wspracia Sprzedaży do Klientów Kluczowych | Orange Polska

Audyt użyteczności zrobiony przez Usability LAB pomógł nam w poprawieniu ścieżki zakupowej na naszej stronie internetowej.

Piotr Macierzyński| Escape2Poland

Dzięki prototypowi UX przed wdrożeniem nowego Portalu Pacjenta zreorganizowaliśmy całą nawigację, mogliśmy również zatwierdzić wszystkie ścieżki użycia w sposób zrozumiały dla menadżerów produktu, sprzedawców i marketingu, a analitycy i zespół IT mieli jasny obraz jak powinien zachowywać się interfejs gotowego portalu.

Maciej Kuźma | Dyrektor Marketingu | Grupa LUX MED

Dzięki współpracy z Usability LAB nasz sklep stał się wygodniejszy w obsłudze dla klientów. Otrzymujemy więcej zamówień, zwiększyła się także wartość przeciętnego koszyka.

Tomasz Jankowski | Prezes Zarządu | P4 Solutions, właściciel marki Stukpuk.pl

Cenimy zespół Usability LAB za profesjonalizm oraz wysoki poziom merytoryczny projektu. Dowiedzieliśmy się bardzo dużo o problemach oraz uzyskaliśmy cenne, marketingowe rekomendacje zmian.

Paweł Gierasiński|Specjalista ds. sprzedaży internetowej | Alior Bank

Dzięki Usability LAB zrozumieliśmy słabe i mocne punkty konkurentów. Komunikujemy się teraz prostszym językiem, na który widownia lepiej reaguje. Dzięki nowym makietom mamy więcej rejestracji niż w poprzedniej wersji, którą budowaliśmy własnoręcznie.

Maciej Misiurek | CEO | MySkills.pl

Pomyśleliśmy o badaniu scenariuszowym, ponieważ po statystykach strony widać było, że niektóre części serwisu są mniej uczęszczane – chcieliśmy dociec przyczyn, a także poznać sugestie zmian, bo akurat myśleliśmy o redesignie portalu.

Przeprowadzone przez Usability LAB badanie potwierdziło niedoskonałości projektu, których istnienia się domyślaliśmy, ale przed jego wykonaniem nie mieliśmy żadnych konkretnych informacji. Polecamy specjalistów z Usability LAB ze względu na ich wiedzę i doświadczenie.

Waldemar Boszko | Head of Online Business Development | Men’s Health

Wybraliśmy Usability LAB w drodze konkursu ofert, w którym rozstrzygającą rolę pełniły oczekiwania co do jakości i kompleksowości wyników uzyskanych dzięki metodom badawczym.

Scenariusz badania został przygotowany dokładnie pod nasze potrzeby, dzięki czemu mogliśmy dowiedzieć się konkretnie, które elementy w warstwie interfejsu użytkownika naszego portalu można lepiej zorganizować, a włączenie metody eyetrackingu udostępniło wiedzę niedostępną alternatywnymi badaniami.

Porównując testy wykonane przez Usability LAB z metodami testów zdalnych realizowanych w innej agencji polecamy metody Usability LAB jako dające bardziej dokładne i lepiej opracowane wyniki”.

Mikołaj Gawełda | Brand Manager ds. Serwisów Internetowych | Media Regionalne Sp. z o.o.

Współpraca z Usability LAB jest godna polecenia. Zgłosiliśmy się do nich bez wiedzy o badaniach użyteczności stron – jedynie z postanowieniem, że chcemy zwiększyć konwersję w naszym serwisie.

Doradzono nam, jaką metodę wybrać na początek – była to analiza heurystyczna oraz metoda cognitive walkthrough. Otrzymaliśmy rzeczowy raport zawierający listę błędów wraz z sugestiami ich naprawy.

Krzysztof Jaworski | Kierownik produktu | iplay.pl

Usability LAB można zdecydowanie polecić jako profesjonalną firmę zajmującą się użytecznością. Przed stworzeniem strony naszego pierwszego kina polecili nam testy z udziałem użytkowników, które wykonali na serwisach naszej konkurencji. Okazało się to bardzo przydatne – mogliśmy uczyć się na błędach innych, a nie swoich. Wnioski z badań pozwoliły na rozwój naszego serwisu.

Jarosław Pantol | Prezes zarządu | Cinema 3D SA

Sprawdź naszą ofertę
Oferta

Bezpłatna wstępna analiza
5-ciu najczęściej popełnianych
błędów UX.

Polityka prywatności
Informacja:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.