Gotowi? Do startu… Start!!! Usability LAB wspiera pierwszą ogólnopolską kampanię edukacyjną Izby Gospodarki Elektronicznej, realizowaną pod hasłem „Kupuję w internecie”.
Oprócz części elektronicznej, kampania komunikowana będzie m.in. za pośrednictwem plakatów w kilku tysiącach placówek Poczty Polskiej, a także na uczelniach wyższych. Akcja potrwa dwa miesiące – do końca listopada b.r.

Celem akcji jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie są łatwe, szybkie i wygodne – powiedziała Patrycja Staniszewska-Saas, dyrektor e-Commerce Polska odpowiedzialnego za organizację kampanii.

Kupuję w internecie - kampania wspierana przez Usability LAB

Wśród materiałów merytorycznych na uwagę zasługuje „Dekalog Bezpiecznych zakupów online e-Commerce Polska”, który już od kilku miesięcy budzi zainteresowanie konsumentów i e-przedsiębiorców.
Kampania została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz patronatem merytorycznym NASK.

Więcej na stronie Izby Gospodarki Elektronicznej (link otwiera nowe okno przeglądarki).

Sprawdź też:
Wyszukiwarki w e-commerce a user experience

User experience sklepów internetowych 2015

Polecane artykuły