call-to

Kontakt

+48 532 626 248

Usability LAB na E-commerce Standard 2015

, Hanna Nielacna
Pod koniec września rusza 10. edycja E-commerce Standard 2015. To jedna z najbardziej znanych…

Testy użyteczności: dlaczego warto o nie walczyć?

, Hanna Nielacna
Nieważne, czy jesteś marketingowcem, web designerem, programistą, czy klientem współpracującym z agencją. W swojej…

Testy stron internetowych z branży motoryzacyjnej. Ford, Toyota, a może KIA? Przeczytaj, kto ma najbardziej użyteczną witrynę

, Hanna Nielacna
W najnowszym numerze magazynu Auto Motor i Sport Jacek Popko, dyrektor zarządzający Usability LAB,…

„Nie każ mi myśleć!” – recenzja książki Steve’a Kruga

, Hanna Nielacna
„Nie każ mi myśleć!” to tytuł debiutanckiej książki Steve’a Kruga, amerykańskiego eksperta od użyteczności….

"Siła nawyku" Charlesa Duhigga – przeczytaj, może się zmienisz…

, Hanna Nielacna
Słynne powiedzenie mówi, że najsilniejszym instynktem nie jest wola przetrwania, tylko niechęć do zmian….

Noc z designem – okiem projektanta interakcji

, Hanna Nielacna
Rok temu nie przyciągnęła tłumów. W tym roku było odwrotnie. „Wrocławską Noc z Designem”…

Clicktracking – z czym to się je?

, Hanna Nielacna
Clicktrackingu nie należy mylić z eyetrackingiem, co niestety zdarza się często. To dwie różne…

Czego nie dowiesz się z testów użyteczności?

, Hanna Nielacna
Od kilku lat regularnie przeprowadzamy różnego rodzaju testy z użytkownikami, dzięki którym odkrywamy, na…