call-to

Kontakt

+48 532 626 248

5 wskazówek – Jak rozwijać produkt za pomocą testów z użytkownikami

, Iga Rogała
   

Testy użyteczności: dlaczego warto o nie walczyć?

, Hanna Nielacna
Nieważne, czy jesteś marketingowcem, web designerem, programistą, czy klientem współpracującym z agencją. W swojej…

Clicktracking – z czym to się je?

, Hanna Nielacna
Clicktrackingu nie należy mylić z eyetrackingiem, co niestety zdarza się często. To dwie różne…

Czego nie dowiesz się z testów użyteczności?

, Hanna Nielacna
Od kilku lat regularnie przeprowadzamy różnego rodzaju testy z użytkownikami, dzięki którym odkrywamy, na…

Common Industry Format – standard raportowania wyników badań użyteczności

, Jacek Popko
Szukając dzisiaj amerykańskiego dokumentu Common Industry Format (CIF), który stanowi jeden z uznanych wzorców…

Czy ten wygląd działa, czyli o eyetrackingu słów parę

, Agencja Usability LAB
Wiele firm zadaje nam pytania o eyetracking – na przykład, serwisu internetowego, ale tylko…