call-to

Kontakt

+48 532 626 248

Jak zapowiadaliśmy tydzień temu, podczas konferencji ecommerceSTANDARD, dziś oddajemy
w Wasze ręce raport z badania użyteczności najczęściej odwiedzanych detalicznych sklepów internetowych w Polsce w 2013 roku.

Do przeprowadzenia badania skłonił nas przede wszystkim bardzo wysoki współczynnik porzuceń koszyków w sklepach, który obecnie szacowany jest na ok. 60%.
Przystępując do badania chcieliśmy sprawdzić czy w sklepach istnieją bariery usability, które można usunąć aby podnieść sprzedaż?
Raport - użyteczność najczęściej odwiedzanych detalicznych e-sklepów w Polsce w 2013
Zapraszamy do pobrania bezpłatnego raportu, w którym kompleksowo przyjrzeliśmy się ścieżkom zakupowym 20-tu najczęściej odwiedzanych detalicznych e-sklepów w Polsce, analizując je pod kątem dostępności, ergonomii, architektury informacji oraz odporności na błędy.

Oprócz analiz zbiorczych, raport zawiera również omówienie pozytywnych i negatywnych wzorców użyteczności występujących w każdym z badanych sklepów.

Raport dostępny jest do pobrania ze strony Raporty

Sprawdź też:
Wyszukiwarki w e-commerce a user experience
User experience sklepów internetowych 2015

Polecane artykuły