Case studies
Realizujemy projekty m.in: dla banków, firm ubezpieczeniowych, medycznych, telekomunikacyjnych, sklepów internetowych, platform e-commerce.
Doradzamy start-up’om i funduszom VC, które chcą optymalizować projekty aplikacji i stron tworzonych przez start-up’y.
Wspieramy agencje interaktywne i software house’y produkujące oprogramowanie, aplikacje mobilne czy strony internetowe.
Cenimy zespół Usability LAB za profesjonalizm oraz wysoki poziom merytoryczny projektu. Dowiedzieliśmy się bardzo dużo o problemach oraz uzyskaliśmy cenne, marketingowe rekomendacje zmian.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej Alior Bank
Dzięki badaniom jakościowym poprzedniej strony internetowej, zanim przystąpiliśmy do jej redesignu, zdobyliśmy cenną wiedzę z zakresu zmian w architekturze informacji, systemie nawigacji, taksonomii oraz objętości i zakresu merytorycznego treści, jaki jest potrzebny użytkownikom.
Metody wykorzystane przez Usability LAB obejmowały m.in. testy sortowania kart oraz testy scenariuszowe przeprowadzone na grupie respondentów odpowiadających profilem użytkownikom naszej strony.
Dyrektor Wspracia Sprzedaży do Klientów Kluczowych | Orange Polska
Audyt użyteczności zrobiony przez Usability LAB pomógł nam w poprawieniu ścieżki zakupowej na naszej stronie internetowej.
Escape2Poland
Dzięki prototypowi UX przed wdrożeniem nowego Portalu Pacjenta zreorganizowaliśmy całą nawigację, mogliśmy również zatwierdzić wszystkie ścieżki użycia w sposób zrozumiały dla menadżerów produktu, sprzedawców i marketingu, a analitycy i zespół IT mieli jasny obraz jak powinien zachowywać się interfejs gotowego portalu.
Dyrektor Marketingu | Grupa LUX MED
Dzięki współpracy z Usability LAB nasz sklep stał się wygodniejszy w obsłudze dla klientów. Otrzymujemy więcej zamówień, zwiększyła się także wartość przeciętnego koszyka.
Prezes Zarządu | P4 Solutions, właściciel marki Stukpuk.pl
Dzięki Usability LAB zrozumieliśmy słabe i mocne punkty konkurentów. Komunikujemy się teraz prostszym językiem, na który widownia lepiej reaguje. Dzięki nowym makietom mamy więcej rejestracji niż w poprzedniej wersji, którą budowaliśmy własnoręcznie.
CEO | MySkills.pl
Pomyśleliśmy o badaniu scenariuszowym, ponieważ po statystykach strony widać było, że niektóre części serwisu są mniej uczęszczane – chcieliśmy dociec przyczyn, a także poznać sugestie zmian, bo akurat myśleliśmy o redesignie portalu.
Przeprowadzone przez Usability LAB badanie potwierdziło niedoskonałości projektu, których istnienia się domyślaliśmy, ale przed jego wykonaniem nie mieliśmy żadnych konkretnych informacji. Polecamy specjalistów z Usability LAB ze względu na ich wiedzę i doświadczenie.
Head of Online Business Development | Men’s Health
Wybraliśmy Usability LAB w drodze konkursu ofert, w którym rozstrzygającą rolę pełniły oczekiwania co do jakości i kompleksowości wyników uzyskanych dzięki metodom badawczym.
Scenariusz badania został przygotowany dokładnie pod nasze potrzeby, dzięki czemu mogliśmy dowiedzieć się konkretnie, które elementy w warstwie interfejsu użytkownika naszego portalu można lepiej zorganizować, a włączenie metody eyetrackingu udostępniło wiedzę niedostępną alternatywnymi badaniami.
Brand Manager ds. Serwisów Internetowych | Media Regionalne Sp. z o.o.
Współpraca z Usability LAB jest godna polecenia. Zgłosiliśmy się do nich bez wiedzy o badaniach użyteczności stron – jedynie z postanowieniem, że chcemy zwiększyć konwersję w naszym serwisie.
Doradzono nam, jaką metodę wybrać na początek – była to analiza heurystyczna oraz metoda cognitive walkthrough. Otrzymaliśmy rzeczowy raport zawierający listę błędów wraz z sugestiami ich naprawy.
Kierownik produktu | iplay.pl
Usability LAB można zdecydowanie polecić jako profesjonalną firmę zajmującą się użytecznością. Przed stworzeniem strony naszego pierwszego kina polecili nam testy z udziałem użytkowników, które wykonali na serwisach naszej konkurencji. Okazało się to bardzo przydatne – mogliśmy uczyć się na błędach innych, a nie swoich. Wnioski z badań pozwoliły na rozwój naszego serwisu.
Prezes zarządu | Cinema 3D SA